قلمو

دست نوشته های یک کاربر اهل اینترنت و تکنولوژی

قلمو

دست نوشته های یک کاربر اهل اینترنت و تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تیک تاک چیست ؟

تیک تاک یک شبکه ی اجتماعی مبتنی بر ویدیو است که به کاربران خود اجازه میدهد تا ویدیوهای ۳ تا ۱۵ ثانیه ای بسازند و آن را در تیک تاک با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند ویدیوهای خود را با فیلتر ها و جلوه های ویژه و همچنین موسیقی و برچسب ها در تیک تاک منتشر کنند. تیک تاک یک شبکه ی اجتماعی چینی است که به صورت اپلیکیشین (اندروید و ios) و وب در دسترس می باشد.

 

چرا تیک تاک تا این اندازه معروف شده است ؟

تیکتاک برنامه ای است که بوسیله ی موسیقی قدرت گرفته است. هنرمندانی از سراسر دنیا ویدیوهایی از رقص و لحظات فان ویدیوهای خود را در تیکتاک منتشر می کنند. یکی از مزیت های تیکتاک پایبند بودن آن به آزادی بیان است. تیک تاک به طور کلی برای نسل جدید سازندگان ویدیو طراحی شده است تا به آسانی بتوانند ویدیوهای کوتاه تولید کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

رشد سریع تیک تاک

اپلیکیشین تیک تاک هم اکنون بیش از ۱ میلیارد نصب فعال دارد و ظرف تنها دو سال توانسته است که به رقیبی جدی برای نت‌ فلیکس، یوتیوب، اسنپ‌چت و حتی فیس‌بوک تبدیل شود.

محیط کار با این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده که نیازی به ترجمه ندارد و استفاده از آن بسیار آسان است. این ویژگی، برک برنده تیک‌ تاک در مقایسه با نرم‌افزارهای مشابه چینی همانند وی‌چت و یا تنسنت محسوب می‌شود.

 

دانلود ویدیوهای تیک تاک

تیکتاک با تمامی امکانات و ویژگی های خاصی که دارد یک ایراد اساسی دارد و آن این است که به کاربران امکان دانلود ویدیوها را نمی دهند. البته این قضیه فقط برای تیک تاک نیست و شبکه های اجتماعی دیگر هم بنابر دلایل خاص خود امکان دانلود ویدیوها را به کاربران نمی دهند. ولی خب جای نگرانی نیست شما به کمک ابزارهای دانلود از تیکتاک می توانید ویدیوهای تیکتاک رو به راحتی در گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی خودتون دانلود کنید.

 

امروز قصد دارم بهترین ابزار دانلود از تیک تاک رو به شما معرفی کنم. Snaptik بهترین ابزار برای دانلود ویدیوهای تیک تاک بدون واترمارک است، شما به کمک این ابزار هیچ مشکلی برای دانلود ویدیو های تیک تاک ندارید. از اونجایی که Snaptik یک ابزار تحت وب است روی تمامی دستگاه ها قابل اجراست و شما می توانید ویدیوهای تیک تاک را به راحتی روی کامپیوتر شخصی خود یا موبایل خود دانلود و ذخیره کنید.


استفاده از Snaptik بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. فقط کافیه مراحل زیر رو طی کنید :

1- در اپلیکیشن tiktok ویدیوی مورد نظر خود را باز کرده و روی دکمه اشتراک گذاری در پایین سمت راست کلیک کنید و سپس روی گزینه Copy Link کلیک کنید.

2- به سایت SnapTik بروید و URL کپی شده را در قسمت آدرس بالای این صفحه قرار دهید و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

3- کمی صبر کنید تا اسنپ تیک ویدیوی مورد نظر را برای دانلود آماده کند. سپس لیست فایل های ویدئویی برای شما نمایش داده می شود و می توانید با کلیک بر روی دکمه دانلود هر کدام را که می خواهید دانلود کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشه.

منبع : telegra.ph

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی